Održan "Poslovni doručak s Ecotonom"
Kada se spomene ime Ecoton, obično prva asocijacija upućuje na firmu koja je lider na BH tržištu u oblasti proizvodnje i renovacije tonera. Međutim, Ecoton je puno više od toga. Kao dinamična firma ne samo da su se afirmisali kao domaći, prepoznatljivi brend, nego njihove ambicije idu ka razvoju vlastitog tehnološkog rješenja, istaknuo je Hadis Medenčević, direktor kompanije Ecoton danas u Sarajevu u okviru radnog doručka za poslovne partnere, gdje su i predstavljene konkretne kompanije kojima je Ecotonovo rješenje donijelo sjajne poslovne rezultate.
"Cilj nam je da kroz moderne informatičke i komunikacijske sisteme, omogućimo korisnicima digitalne štampe vrlo značajne financijske uštede. U tom smislu ne bojimo se parirati i renomiranim svjetskim kompanijama iz ove oblasti", kazao je Medenčević.
Ocjenjujući proteklu godinu Medenčević za poslovni portal eKapija.ba kaže da je ovo i pored čudnih dešavanja koji su zahtijevali određenu dozu mudrosti i hrabrosti bila jako uspješna godina za kompaniju.
"Kompanija je ušla u 17. godinu poslovanja u kojoj očekujemo investicijski ciklus u razvojne sisteme i tehnologiju", kaže Medenčević, dodajući kako nije dovoljno imati kvalitetan proizvod ako ga ne prati kvalitetna usluga.
U okviru prezentacijskog dijela osim Medenčevića, prisutnima se obratio predstavnik Ambasade Republike Češke, ekonomski diplomata Petar Kašička, te predstavnik kompanije Konzum Dejan Miklavčić koji je govorio o prednostima Ecotona kao partnera u printing rješenjima, te predstavnica američke kompanije Static Control.
(tekst preuzet s portala ekapija.ba)